Spiderwick



Nu är jag ju sjuk...kan vara svininfluensan! troligen D:
hostar och har hög feber..det började i fredags..men när man är sjuk så måste man ju göra någonting, jag har så klart vilat :) och så har jag sett lite på film.

SPIDERWICK
I samma stund som familjen Grace flyttar in i det ensliga gamla huset börjar konstiga saker hända. När Jared börjar undersöka saken hittar han Arthur Spiderwicks fälthandbok och sanningen om Spiderwickherrgården: en dold värld med häpnadsväckande varelser! Jared och hans tvillingbror dras in i ett oförglömligt äventyr när de försöker bevara bokens hemligheter.

Spiderwick är baserad på den älskade och bästsäljande bokserien och är en fantastisk fantasyberättelse.


åldersgräns: 11 år

Kommentarer

Här kan du kommentera

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den!)

Har du en blogg? i så fall vad heter den?

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0