sjuttondenovemberklockanfyra

Nu sitter jag vid datorn efter att ha varit i skolan, vi hade matte, engelska, svenska, idrott och kanske något mer..som vanligt.
Imorgon så blir det att ta vaccinationsspruta för att man inte ska få svininfluensa. Man längtar ju inte precis efter att ta sprut ^^ men en sak är bra, vi får saft och frukt efter och så slipper vi lektion så vi får sitta och ta det lugnt. Måla eller göra läxan kanske XD. Igår var jag i stallet och red Mattson..var väl kul^^ han är så sööt <33 vi hade hoppning, kul :D . Det är väldigt många som är sjuka i klassen just nu..vi brukar vara 24 men idag var vi bara 16. Nu så ska jag väl inte göra så mycket förutom att göra läxan, äta, smsa och sova^^. Imorgon ..förutom att ta grisspruta.. ska jag på möte på friskolan klockan 18.00, Julia ska också ditt. Vet inte om Beccan ska det..har inte frågat, och så var hon sjuk idag. Vi får se ;D
Hoppas ni gillar att få tips om filmer för det är det inte slut med. Haha hade tänkt att lägga inte, till exempel som när man ger 7/10 stjärnor eller annat till en film. Säger vad man tycker om den filmen. Så hade jag tänkt göra fast med kameror t.ex Jag ger 3 kameror till den här filmen, det är ju en fotoblogg. Jag försökte få in en bild på kameror som jag  fixat men det är något fel eller något för det går inte att ladda upp bilder. Ni får trailern så länge i alla fall.
Nu så ska jag göra läxan..

Kommentarer
Postat av: marre

hej hej XD snygg blogg!

2009-11-22 @ 09:39:42
URL: http://maryaof.blogg.se/

Här kan du kommentera

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den!)

Har du en blogg? i så fall vad heter den?

Ditt ord:

Trackback
RSS 2.0